#громадськемісце Надають понад 15 послуг: у «Чернівціводоканалі» пояснили, які питання можна вирішити в Центрі обслуговування споживачів #чернівці #chernivtsi

У Центрі обслуговування споживачів «Чернівціводоканалу» мешканці міста можуть отримати понад 15 послуг. Центр працює в будні дні з 8:30 до 17:00.

Про це повідомляє С4 із посиланням на «Чернівціводоканал».

У підприємстві зазначили, що у Центрі обслуговування споживачів одночасно працюють кілька операторів, які допоможуть розв’язати наступні питання:

  • Укладання договору про надання послуг із водопостачання та водовідведення/відкриття особового рахунку.
  • Звірка стану особового рахунку.
  • Переоформлення особового рахунку (зміна власника).
  • Отримання довідок для оформлення пільг та субсидій.
  • Отримання довідки про відсутність/наявність заборгованості по особовому рахунку.
  • Приймання заявок на опломбування та розпломбування лічильників.
  • Приймання заявок на встановлення лічильників.
  • Взяття на облік встановлених/повірених лічильників.
  • Укладання договорів про реструктуризацію заборгованості (вікно № 1).
  • Приймання показників лічильників.

Адреса: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 7 (у дворику ЦНАПу).

Читайте також: Чернівчанам з індивідуальним опаленням нагадали про необхідність сплати боргів за обігрів місць загального користування.

Слідкуйте за нами у Telegram

<!–

58% українців вважають, що у боротьбі з пандемією коронавірусу “влада щось робить, але цього недостатньо.

Такі дані містять результати опитування компанії, що проводить соціально-політичні та маркетингові дослідження Socis. Згідно з результатами дослідження, у те, що влада робить недостатньо вірять 58,8% українців, 17,9% опитаних переконані, що влада нічого не робить. Приблизно стільки ж — 17,2 респондентів вважають, що “влада робить все, що може”. Водночас 48% учасників опитування не робили щеплення проти коронавірусу, 39,3% — повністю вакциновані, 11,8% зробили одне щеплення. Також 54,2 опитаних не хворіли на коронавірус, 40,4% — хворіли.

–>

ДЖЕРЕЛО