#громадськемісце На Буковині масово відключають від електрики через борги: як цього уникнути #чернівці #chernivtsi

На Буковині масово відключають від електрики через борги: як цього уникнути

Понад 1,6 тисячі буковинців відключили від електрики через борги.

Про це molbuk.ua повідомили у Чернівецькій енергопостачальної компанії.

“Чернівціобленерго“ через значну заборгованість відключило електрику в 1569 споживачів області. До кінця квітня можливе відключення ще 683 споживачам. Найбільше відключень заплановано у Чернівцях.

“Споживачі ще можуть уникнути відключення й додаткових витрат на повторне підключення, якщо розрахуються завчасно. Одразу після того, як споживач отримав попередження про можливе відключення, треба звернутися до найближчого Центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЧОЕК“ та надати підтвердження оплати (чек, квитанцію). Адже, якщо споживач оплатив заборгованість за електроенергію через банк, ТОВ “ЧОЕК“ отримує інформацію про оплату впродовж трьох днів. А якщо оплату провели через пошту, тоді підтвердження ТОВ “ЧОЕК“ отримує упродовж п’яти днів. Після того, як фахівці ТОВ “ЧОЕК“ отримують підтвердження оплати заборгованості, вони забирають цього споживача зі списку на відключення“, – пояснюють у пресслужбі Чернівецької енергетичної компанії.

Боржники отримують декілька повідомлень про наявну заборгованість та про можливе відключення.

Фахівці ТОВ “ЧОЕК“ телефонують до споживачів, які мають значну заборгованість, та нагадують про оплату рахунків. Також споживачі отримують смс-сповіщення від ТОВ “ЧОЕК“ із сумою заборгованості. Якщо споживач ігнорує ці повідомлення та не оплачує рахунки, тоді він потрапляє до списку на відключення. За 10 днів до самого відключення ТОВ “ЧОЕК“ надсилає споживачу рекомендованим листом попередження про можливе відключення. Також за три дні до відключення споживач отримує повідомлення від “Чернівціобленерго“.

Якщо споживач має заборгованість за електроенергію, проте не отримував дзвінка або смс-повідомлення від ТОВ “ЧОЕК“ з інформацією про заборгованість, це означає, що потрібно оновити свої дані. Для цього потрібно прийти в найближчий Центр обслуговування клієнтів ТОВ “ЧОЕК“ та актуалізувати свої дані: оновити номер телефону, електронну адресу. Якщо змінився власник особового рахунку, потрібно повідомити про це ТОВ “ЧОЕК“ та укласти новий договір на постачання електроенергії.

Читайте новини “МБ“ у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

Сьогодні, 18:21

Коментарів 0 Переглядів 182

ДЖЕРЕЛО